1.
Despre noi
Website-ul www.NINITO.ro, numit in continuare NINITO, este
brandul SC euro DMH SRL, organizata in baza legii romane, cu sediul in CLUJ
NAPOCA, strada Livezii, nr. 55, jud. Cluj, cod de identificare fiscala RO
22927410, inregistrata la Oficiul Registrul Comertului sub nr J12/5369/2007,
avand deschis contul RO03 INGB 0000 9999
0532 1792 in lei la ING Office Cluj Grigorescu.
Prezentul document stabileşte termenii si condiţiile in care
puteţi utiliza site-ul NINITO. De asemenea, accesul pe site se va face prin
respectarea termenilor si conditiilor prezentate in acest document. Utilizarea
site-ului ca vizitator, înregistrarea ca utilizator si achiziţionarea
produselor prezentate pe site presupun implicit acceptarea tacita si fără
rezerve a acestor termeni si condiţii, si a consecinţelor care reies din
acestea. In cazul in care utilizatorul/clientul nu este de accord si/sau nu
accepta conditiile prezentate in acest document, acesta renunta la accesul la
serviciile oferite de NINITO, fara nici o obligatie din partea acestuia.
Clientul/Utilizatorul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a fi
de acord si/sau a accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil
in acel moment.
2.
Site-ul
NINITO ofera exclusive servicii de comert electronic in
sensul acordarii posibilitatii de a achizitiona produse/servicii folosind
mijloace atat electronice (site, e-mail) cat si telefonice. Utilizarea
site-ului se va face cu scopul de a vizualiza produsele si informaţiile despre
acestea si despre magazin, precum si de a crea un cont care sa servească la
achiziţionarea produselor dorite. Utilizarea site-ului in alte scopuri decât
cele menţionate este interzisa. Toate informatiile pe site-ul NINITO pot fi
vizualizate sau accesate prin utilizarea unui/ei PC, laptop, tablet si/sau
telefon.
Orice persoana fizica sau juridica care acceseaza continutul
site-ului NINITO, prin orice mijloc (electronic, telefonic etc.) va fi denumita
in continuare utilizator. Un
utilizator devine client in momentul
in care achizitioneaza produsele si/sau serviciile oferite de NINITO.
Continutul de orice natura al NINITO este proprietatea
intelectuala al acestuia iar tertilor nu le este permisa copierea, transferul,
modificarea, alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea si/sau includerea
oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de
NINITO, includerea oricarui continut in afara siteului NINITO, indepartarea
insemnelor care semnifica dreptul de autor al NINITO asupra continutului precum
si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate
prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul
expres al NINITO. Tertii pot copia, transfera si/sau utiliza continutul NINITO
numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea
nu intra in conflict cu prevederi ale documentului.
SC euro DMH SRL poate aduce in orice moment modificări
asupra conţinutului site-ului www.NINITO.ro, modificări de structura si
accesibilitate, poate sista furnizarea informaţiilor pe site, fără a necesita
un acord prealabil si fără a acorda vreo notificare către utilizatori sau către
terţe persoane. Toate informatiile de pe site au scop informativ, ele nefacand
obiectul unei obligatii din partea NINITO, pana in momentul lansarii si
confirmarii unei comenzi.
3. Contact
NINITO publica pe site datele complete de identificare si
contactare a sa de catre terti. Prin completarea si utilizarea formularului sau
al datelor de contact prezentate pe site, utilizatorul sau clientul:
-
permite NINITO sa il
contacteze prin orice mijloc disponibil (mijloace electronice, telefonice
si/sau postale) considerandu-se astfel ca acesta consimte primirea
notificarilor de orice natura din partea NINITO fara a fi considerate spam sau reclama
fortata
-
de asemenea, aceste
actiuni nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea NINITO de a contacta
utilizatorul sau clientul.
Accesarea site-ului, folosirea informatiilor prezentate in
cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau
notificari adresate NINITO se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau
orice alt mod de comunicare pus la dispozitie de NINITO si prezentat ca atare pe
site. NINITO isi rezerva dreptul de a nu raspunde tuturor solicitarilor de
orice natura, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic,
etc).
Pentru a contacta magazinul online NINITO, puteti sa
apelati, de luni pana vineri numerele de telefon 0799-64.64.86, 0752-64.64.86 si pe adresa
de email comenzi@ninito.ro.
4. Produse
Produsele comercializate de NINITO sunt noi, in ambalajul
NINITO si in momentul livrarii sunt insotite de documente justificative si ,
conform legislatiei in vigoare. Produsele si serviciile sunt oferite in
conditiile respectarii prevederilor prezentului document si in limita stocului
disponibil. Astfel, NINITO isi asuma dreptul de a nu onora o anumita comanda in
cazul in care respectivul produs nu se mai regaseste in oferta curenta a
NINITO, sau daca stocul pentru produsul respectiv nu mai poate fi refacut.
Preturile afisate pe site sunt in exprimate in RON si includ
TVA (24%) dar nu includ cheltuielile de livrare care vor fi adaugate la
totalul de plata., in afara cazului in care se specifica contrariul in mod
expres pe site. Nivelul costurilor de transport este prezentat la secţiunea
„Livrarea produselor”. Pretul de achizitie tiparit pe factura va fi acelasi cu
cel stabilit de consilierul clienti NINITO in momentul confirmarii comenzii ca
fiind ferma.
Noi facem eforturi pentru a ne asigura că preturile trecute
pe site sunt corecte, însă, din cauza unor erori sau disfuncţionalităţi
tehnice, pot exista situaţii în care preţul afişat să nu fie cel corespunzător.
Daca apar erori si unele produse sunt postate cu un pret gresit, veti fi
contactat si veti avea optiunea de confirmare a comenzii la pretul corect sau
de anulare a acesteia. Ne rezervăm dreptul de a schimba preţul produselor postate
pe site în orice moment, cu excepţia produselor care fac obiectul unei comenzi
confirmate.
Imaginile publicate pe site de NINITO sunt cu titlu de prezentare,
iar produsele livrate pot diferi de imaginile prezentate in orice mod (culoare,
accesorii, aspect, etc.). Aceste diferenţe pot apărea ca urmare a prelucrării
imaginilor. NINITO nu isi asuma raspunderea daca descrierea produselor
prezentate pe site nu este considerata precisa sau completa.
5. Procesul de cumparare
Clientul poate efectua
comenzi pentru produsele comercializate de NINITO la un moment dat, exclusiv pe
site. Comenzile pot fi efectuate non-stop, ele urmand a fi preluate pentru
procesare in cel mult 48 de ore de la plasarea lor. Pentru a achizitiona
produse de pe site-ul NINITO, clientii trebuie sa indeplineasca urmatorii pasi:
1. Trebuie sa se
inregistreze printr-un cont. Pe pagina dedicata inregistrarii, clientul va
furniza toate datele obligatorii si optional pe cele facultative, necesare
pentru a crea un cont nou. Prin
furnizarea datelor necesare clientul este de acord ca NINITO sa se foloseasca
de aceste date in scopul pentru care ele au fost furnizate, respectiv
procesarea comenzilor si marketing direct.
2. Clientul va alege
produsele dorite, va selecta marimea corecta si cantitatea dorita si va apasa
butonul “adauga in cos”.
3. Dupa ce vor fi adaugate
in cos toate produsele dorite, clientul va finaliza comanda, selectand
detaliile privind livrarea si metoda de plata.
4. Dupa ce toate datele
solicitate au fost furnizate, clientul va confirma comanda, prin apasarea
butonului “confirm comanda”. Dupa termenul de 24 de
ore de la confirmarea ei, daca nu este denuntata, comanda este considerata
definitiva si nu mai poate fi anulata, clientul fiind obligat sa primeasca si sa
plateasca contravaloarea coletului.
5. Comanda va fi procesata
de catre operatorii NINITO. Comenzile plasate in zilele de sambata, duminica si
in sarbatori legale vor fi preluate in maxim 96 de ore de la plasarea lor.
Exceptie face perioadele cu sarbatori legale, al caror program privind
procesarea comenzilor va fi anuntat direct pe site.
6. In urma procesarii
comenzii, clientul va primi un e-mail prin care i se va comunica statusul
comenzii, respectiv: confirmata, livrata, lipsa stoc sau anulata.
7. Din momentul in care clientul
valideaza contravaloarea comenzii efectuate sau in care NINITO informeaza clientul
cu privire la comanda sa validata, comanda acestuia devine Contract la
Distanta, aplicandu-se astfel definitiile cuprinse in O.U.G ( Ordonanta de
urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014, la care se anexeaza, dar fara a se limita
la, prezentele Termeni si Conditii.
Prin finalizarea comenzii
clientul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de
cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii,
denumita in cadrul acestui document si comanda. Prin finalizarea comenzii clientul consimte ca NINITO poate
sa il contacteze in legatura cu comanda, prin orice mijloc disponibil/agreat de
NINITO si furnizat de client, in functie de scop/situatie.
NINITO poate denunta automat
comanda efectuata de catre client, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei
parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte
daune-interese, in urmatoarele cazuri:
-
produsul/ele din comanda
nu este/sunt pe stoc. In aceasta situatie, clientul are la dispozitie doua
variante: fie asteapta pana produsul revine pe stoc, conform informatiilor
oferite de operatorii NINITO sau clientul renunta la comanda, fara nici o
pretentie fata de NINITO.
-
daca clientul nu este de
accord cu Termenii si Conditiile NINITO.
-
clientul are mai mult de
3 (trei) refuzuri si/sau retururi ale comenzilor efectuate pe site-ul NINITO. Refuzul
comenzii se refera la situatia in care comanda este livrata de angajatii firmei
de curierat clientului si aceasta o
refuza in mod explicit sau intarzie livrarea produsului mai mult decat termenul
standard in care firma de curierat pastreaza coletul pe stoc pana cand este
returnat expeditorului. Returnarea comenzilor este explicata aici.
-
datele furnizate de catre
client pe site sunt incomplete sau incorecte fara nicio justificare.
-
activitatea clientului pe site poate si/sau produce daune de
orice natura de partea NINITO si/sau partenerilor acestuia.
Clientul poate renunta la
o comanda efectuata, in urmatoarele situatii:
-
produsul/ele din comanda
nu este/sunt pe stoc si au iesit din oferta NINITO
-
produsul/ele din comanda
nu este/sunt pe stoc si clientul nu doreste sa astepte perioada comunicata de operatorii
NINITO pana cand acesta vor reveni pe stoc.
-
fara nici un motiv, in
termen de 24 de ore de la plasarea comenzii, printr-un e-mail la adresa comenzi@ninito.ro. In e-mail, clientul va comunica numarul comenzii si
numele complet.
In cazul in care un client
isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate
contractele in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele
definite/acceptate de catre client inainte de momentul modificarii.
Este permisa folosirea
unui singur voucher de catre Client pe o comanda efectuata online. Folosirea a
mai multor vouchere va duce la anularea comenzii de catre reprezentantii NINITO
8. Livrarea produselor
NINITO isi rezerva dreptul sa efectueze confirmarea
comenzilor inainte de livrarea lor prin contactarea clientilor. Livrarea
produselor se va face oriunde in tara, prin curier, tarifele fiind
valabile pentru orice localitate din Romania.
Costurile de livrare
sunt:
§
GRATUIT pentru comenzile a caror valoare depaseste 300 RON
§
20 RON pentru comenzile mai mici de 300 de RON
In cazul in care clientul
nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord,
curierul nostru va reveni inca o data dupa ce reuseste sa ia contact cu acesta,
dupa care coletul va fi pastrat la sediul firmei de curierat o perioada, de
unde clientul poate sa ridice coletul. Dupa acesta perioada, comanda va fi
anulata si produsul returnat la sediu NINITO, clientul urmand sa suporte
costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate. Adresa
de livrare a produsului se va confirma impreuna cu operatorii NINITO, fie
telephonic, fie prin e-mail.
Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in
stare buna si sunt conforme cu comanda plasata. Sesizarea neconformitatii
produselor se va face in termen de 14 zile de la primirea coletului, printr-un
e-mail la adresa clienti@ninito.ro.
NINITO nu este
raspunzator pentru nelivrarea sau livarea necorespunzatoare a coletelor de
catre firmele de curierat. NINITO isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa
anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din
motive independente de NINITO care includ: incendii, explozii, inundatii,
epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste,
rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor
legii romanesti.
9. Garantia produselor
Conditiile de garantie
sunt in conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. La solicitarea
garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu accesoriile aferente
si copii dupa documentele care au insotit produsele la livrare. In cazul in
care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate
solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia. Garantia se ofera
pentru deficiente neimputabile consumatorului, cu conditia respectarii
recomandarilor de utilizare si intretinere. In cazul unei reclamatii clientul
se va adresa NINITO printr-un e-mail pe adresa clienti@ninito.ro.
10.
Returnarea si inlocuirea produselor
“Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta,
fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile
calendaristice de la primirea produsului. Singurele costuri care pot cadea in
sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor“
conf. O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014, pentru
persoanele fizice ce achizitioneaza produse din site-uri, folosind tehnicile de
comunicare la distanta.
Clientul este obligat sa
notifice NINITO, intentia sa de a returna/inlocui produsele achizitionate, printr-un
e-mail la adresa clienti@ninito.ro in termen de maximum 14 zile
calendaristice de la primirea produselor, prin care sa explice pe scurt
situatia care a dus la aceasta decizie. Clientului care a notificat NINITO in
termenul stabilit, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la
care a facut referire vor fi returnate la NINITO in maximum 14 zile
calendaristice de la data expedierii notificarii, in caz contrar NINITO
considerand cererea ca fiind nefondata/invalida. Produsul va fi returnat
NINITO, prin orice firma de curierat (exceptand Posta Romana) la adresa: str. Fabricii
de Chibrituri nr. 9B, mun. Cluj Napoca, jud. Cluj.
Produsele care sunt
returnate trebuie sa respecte urmatoarele conditii:
-
Orice produs care este returnat trebuie sa nu fie purtat sau
deteriorat.
-
Produsul trebuie sa fie insotit de toate etichetele si
ambalajele originale si va fi returnat in cutia in care a fost livrat, impreuna
cu documentele care l-au insotit la livrare. Daca o comanda se returneaza
partial, va fi trimisa doar o copie dupa documente.
-
Produsul nu este primit daca este patat, rupt, deteriorat,
daca nu are etichetele intacte ori daca ii lipsesc din accesorii.
-
Nu sunt acceptate drept retur produsele purtate, cu urme de
uzura sau care au fost spalate sau curatate in orice fel.
Costul aferent returnarii
va fi suportat de catre client. Costul returnarii va fi suportat de
catre NINITO, doar in conditiile in care produsul trimis nu este conform cu
comanda plasata de client (produs, marime sau culoare gresita).
Prin returnare clientul
consimte la una din cele doua variante:
1. clientul doreste schimbarea produsului cu un alt produs
din oferta curenta NINITO. In acest caz, clientul va contacta NINITO printr-un
e-mail la adresa clienti@ninito.ro prin care va specifica
foarte clar numarul comenzii initiale si numele si faptul ca doreste sa schimbe
unul sau mai multe produse din comanda respectiva. Dupa ce va fi contactat de
operatorii NINITO, clientul va plasa o comanda noua, unde la mentiuni va nota
“schimb produs”. Aceasta noua comanda va fi realizata sub conditiile normale de
procesare si livrarea a unei comenzi, dupa cum au fost ele prezentate in
capitolul corespunzator. In acest caz, daca pretul produsului inlocuit este mai
mic decat produsul nou, diferenta se va rambursa clientului. Daca pretul
produsului nou este mai mare, diferenta va fi achitata de client la livrarea
produsului. In cazul inlocuirii produsului, aceasta se va face in conditiile si
limitele unei comenzi normale. Orice schimb de produs se poate face doar in
limita stocului disponibil.
2. clientul nu doreste schimbarea produsului, astfel,
rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in maxim 14 zile
calendaristice de cand produsul returnat a ajuns la adresa furnizorului, prin modalitatea
aleasa de client (virament bancar sau mandat postal).
Atentie! Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza. Nu vor fi primite colete re