Calitate garantată
Plată securizată
Livrare în toată țara

Termeni si conditii

1.    Despre noi

Website-ul www.NINITO.ro, numit in continuare NINITO, este brandul SC euro DMH SRL, organizata in baza legii romane, cu sediul in CLUJ NAPOCA, strada Livezii, nr. 55, jud. Cluj, cod de identificare fiscala RO 22927410, inregistrata la Oficiul Registrul Comertului sub nr J12/5369/2007, avand deschis contul  RO03 INGB 0000 9999 0532 1792 in lei la ING Office Cluj Grigorescu.

Prezentul document stabileşte termenii si condiţiile in care puteţi utiliza site-ul NINITO. De asemenea, accesul pe site se va face prin respectarea termenilor si conditiilor prezentate in acest document. Utilizarea site-ului ca vizitator, înregistrarea ca utilizator si achiziţionarea produselor prezentate pe site presupun implicit acceptarea tacita si fără rezerve a acestor termeni si condiţii, si a consecinţelor care reies din acestea. In cazul in care utilizatorul/clientul nu este de accord si/sau nu accepta conditiile prezentate in acest document, acesta renunta la accesul la serviciile oferite de NINITO, fara nici o obligatie din partea acestuia. Clientul/Utilizatorul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord si/sau a accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.

2.    Site-ul

NINITO ofera exclusive servicii de comert electronic in sensul acordarii posibilitatii de a achizitiona produse/servicii folosind mijloace atat electronice (site, e-mail) cat si telefonice. Utilizarea site-ului se va face cu scopul de a vizualiza produsele si informaţiile despre acestea si despre magazin, precum si de a crea un cont care sa servească la achiziţionarea produselor dorite. Utilizarea site-ului in alte scopuri decât cele menţionate este interzisa. Toate informatiile pe site-ul NINITO pot fi vizualizate sau accesate prin utilizarea unui/ei PC, laptop, tablet si/sau telefon.

Orice persoana fizica sau juridica care acceseaza continutul site-ului NINITO, prin orice mijloc (electronic, telefonic etc.) va fi denumita in continuare utilizator. Un utilizator devine client in momentul in care achizitioneaza produsele si/sau serviciile oferite de NINITO.

Continutul de orice natura al NINITO este proprietatea intelectuala al acestuia iar tertilor nu le este permisa copierea, transferul, modificarea, alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea si/sau includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de NINITO, includerea oricarui continut in afara siteului NINITO, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al NINITO asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul expres al NINITO. Tertii pot copia, transfera si/sau utiliza continutul NINITO numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederi ale documentului.

SC euro DMH SRL poate aduce in orice moment modificări asupra conţinutului site-ului www.NINITO.ro, modificări de structura si accesibilitate, poate sista furnizarea informaţiilor pe site, fără a necesita un acord prealabil si fără a acorda vreo notificare către utilizatori sau către terţe persoane. Toate informatiile de pe site au scop informativ, ele nefacand obiectul unei obligatii din partea NINITO, pana in momentul lansarii si confirmarii unei comenzi.

 

3.    Contact

NINITO publica pe site datele complete de identificare si contactare a sa de catre terti. Prin completarea si utilizarea formularului sau al datelor de contact prezentate pe site, utilizatorul sau clientul:

-       permite NINITO sa il contacteze prin orice mijloc disponibil (mijloace electronice, telefonice si/sau postale) considerandu-se astfel ca acesta consimte primirea notificarilor de orice natura din partea NINITO fara a fi considerate spam sau reclama fortata

-       de asemenea, aceste actiuni nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea NINITO de a contacta utilizatorul sau clientul.

Accesarea site-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate NINITO se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau orice alt mod de comunicare pus la dispozitie de NINITO si prezentat ca atare pe site. NINITO isi rezerva dreptul de a nu raspunde tuturor solicitarilor de orice natura, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc).

Pentru a contacta magazinul online NINITO, puteti sa apelati, de luni pana vineri numerele de telefon 0799-64.64.86, 0752-64.64.86 si pe adresa de email comenzi@ninito.ro.

4.    Produse

Produsele comercializate de NINITO sunt noi, in ambalajul NINITO si in momentul livrarii sunt insotite de documente justificative si , conform legislatiei in vigoare. Produsele si serviciile sunt oferite in conditiile respectarii prevederilor prezentului document si in limita stocului disponibil. Astfel, NINITO isi asuma dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs nu se mai regaseste in oferta curenta a NINITO, sau daca stocul pentru produsul respectiv nu mai poate fi refacut.

Preturile afisate pe site sunt in exprimate in RON si includ TVA (24%) dar nu includ cheltuielile de livrare care vor fi adaugate la totalul de plata., in afara cazului in care se specifica contrariul in mod expres pe site. Nivelul costurilor de transport este prezentat la secţiunea „Livrarea produselor”. Pretul de achizitie tiparit pe factura va fi acelasi cu cel stabilit de consilierul clienti NINITO in momentul confirmarii comenzii ca fiind ferma.

Noi facem eforturi pentru a ne asigura că preturile trecute pe site sunt corecte, însă, din cauza unor erori sau disfuncţionalităţi tehnice, pot exista situaţii în care preţul afişat să nu fie cel corespunzător. Daca apar erori si unele produse sunt postate cu un pret gresit, veti fi contactat si veti avea optiunea de confirmare a comenzii la pretul corect sau de anulare a acesteia. Ne rezervăm dreptul de a schimba preţul produselor postate pe site în orice moment, cu excepţia produselor care fac obiectul unei comenzi confirmate.

Imaginile publicate pe site de NINITO sunt cu titlu de prezentare, iar produsele livrate pot diferi de imaginile prezentate in orice mod (culoare, accesorii, aspect, etc.). Aceste diferenţe pot apărea ca urmare a prelucrării imaginilor. NINITO nu isi asuma raspunderea daca descrierea produselor prezentate pe site nu este considerata precisa sau completa.

 

5.    Procesul de cumparare

Clientul poate efectua comenzi pentru produsele comercializate de NINITO la un moment dat, exclusiv pe site. Comenzile pot fi efectuate non-stop, ele urmand a fi preluate pentru procesare in cel mult 48 de ore de la plasarea lor. Pentru a achizitiona produse de pe site-ul NINITO, clientii trebuie sa indeplineasca urmatorii pasi:

1.     Trebuie sa se inregistreze printr-un cont. Pe pagina dedicata inregistrarii, clientul va furniza toate datele obligatorii si optional pe cele facultative, necesare pentru a crea un cont nou. Prin furnizarea datelor necesare clientul este de acord ca NINITO sa se foloseasca de aceste date in scopul pentru care ele au fost furnizate, respectiv procesarea comenzilor si marketing direct.

2.     Clientul va alege produsele dorite, va selecta marimea corecta si cantitatea dorita si va apasa butonul “adauga in cos”.

3.     Dupa ce vor fi adaugate in cos toate produsele dorite, clientul va finaliza comanda, selectand detaliile privind livrarea si metoda de plata.

4.     Dupa ce toate datele solicitate au fost furnizate, clientul va confirma comanda, prin apasarea butonului “confirm comanda”. Dupa termenul de 24 de ore de la confirmarea ei, daca nu este denuntata, comanda este considerata definitiva si nu mai poate fi anulata, clientul fiind obligat sa primeasca si sa plateasca contravaloarea coletului.

5.     Comanda va fi procesata de catre operatorii NINITO. Comenzile plasate in zilele de sambata, duminica si in sarbatori legale vor fi preluate in maxim 96 de ore de la plasarea lor. Exceptie face perioadele cu sarbatori legale, al caror program privind procesarea comenzilor va fi anuntat direct pe site.

6.     In urma procesarii comenzii, clientul va primi un e-mail prin care i se va comunica statusul comenzii, respectiv: confirmata, livrata, lipsa stoc sau anulata.

7.     Din momentul in care clientul valideaza contravaloarea comenzii efectuate sau in care NINITO informeaza clientul cu privire la comanda sa validata, comanda acestuia devine Contract la Distanta, aplicandu-se astfel definitiile cuprinse in O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014, la care se anexeaza, dar fara a se limita la, prezentele Termeni si Conditii.

Prin finalizarea comenzii clientul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda. Prin finalizarea comenzii clientul consimte ca NINITO poate sa il contacteze in legatura cu comanda, prin orice mijloc disponibil/agreat de NINITO si furnizat de client, in functie de scop/situatie.

NINITO poate denunta automat comanda efectuata de catre client, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele cazuri:

-       produsul/ele din comanda nu este/sunt pe stoc. In aceasta situatie, clientul are la dispozitie doua variante: fie asteapta pana produsul revine pe stoc, conform informatiilor oferite de operatorii NINITO sau clientul renunta la comanda, fara nici o pretentie fata de NINITO.

-       daca clientul nu este de accord cu Termenii si Conditiile NINITO.

-       clientul are mai mult de 3 (trei) refuzuri si/sau retururi ale comenzilor efectuate pe site-ul NINITO. Refuzul comenzii se refera la situatia in care comanda este livrata de angajatii firmei de  curierat clientului si aceasta o refuza in mod explicit sau intarzie livrarea produsului mai mult decat termenul standard in care firma de curierat pastreaza coletul pe stoc pana cand este returnat expeditorului. Returnarea comenzilor este explicata aici.

-       datele furnizate de catre client pe site sunt incomplete sau incorecte fara nicio justificare.

-       activitatea clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea NINITO si/sau partenerilor acestuia.

Clientul poate renunta la o comanda efectuata, in urmatoarele situatii:

-       produsul/ele din comanda nu este/sunt pe stoc si au iesit din oferta NINITO

-       produsul/ele din comanda nu este/sunt pe stoc si clientul nu doreste sa astepte perioada comunicata de operatorii NINITO pana cand acesta vor reveni pe stoc.

-       fara nici un motiv, in termen de 24 de ore de la plasarea comenzii, printr-un e-mail la adresa comenzi@ninito.ro. In e-mail, clientul va comunica numarul comenzii si numele complet.

In cazul in care un client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate contractele in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre client inainte de momentul modificarii.

Este permisa folosirea unui singur voucher de catre Client pe o comanda efectuata online. Folosirea a mai multor vouchere va duce la anularea comenzii de catre reprezentantii NINITO

8.    Livrarea produselor

NINITO isi rezerva dreptul sa efectueze confirmarea comenzilor inainte de livrarea lor prin contactarea clientilor. Livrarea produselor se va face oriunde in tara, prin curier, tarifele fiind valabile pentru orice localitate din Romania.

 

Costurile de livrare sunt:

§  GRATUIT pentru comenzile a caror valoare depaseste 300 RON

§  20 RON pentru comenzile mai mici de 300 de RON

 

In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul nostru va reveni inca o data dupa ce reuseste sa ia contact cu acesta, dupa care coletul va fi pastrat la sediul firmei de curierat o perioada, de unde clientul poate sa ridice coletul. Dupa acesta perioada, comanda va fi anulata si produsul returnat la sediu NINITO, clientul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate. Adresa de livrare a produsului se va confirma impreuna cu operatorii NINITO, fie telephonic, fie prin e-mail.


Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna si sunt conforme cu comanda plasata. Sesizarea neconformitatii produselor se va face in termen de 14 zile de la primirea coletului, printr-un e-mail la adresa clienti@ninito.ro.

 

NINITO nu este raspunzator pentru nelivrarea sau livarea necorespunzatoare a coletelor de catre firmele de curierat. NINITO isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de NINITO care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.

 

9.    Garantia produselor

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu accesoriile aferente si copii dupa documentele care au insotit produsele la livrare. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia. Garantia se ofera pentru deficiente neimputabile consumatorului, cu conditia respectarii recomandarilor de utilizare si intretinere. In cazul unei reclamatii clientul se va adresa NINITO printr-un e-mail pe adresa clienti@ninito.ro.

10.                  Returnarea si inlocuirea produselor

Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor“ conf. O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanta.

Clientul este obligat sa notifice NINITO, intentia sa de a returna/inlocui produsele achizitionate, printr-un e-mail la adresa clienti@ninito.ro in termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea produselor, prin care sa explice pe scurt situatia care a dus la aceasta decizie. Clientului care a notificat NINITO in termenul stabilit, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate la NINITO in maximum 14 zile calendaristice de la data expedierii notificarii, in caz contrar NINITO considerand cererea ca fiind nefondata/invalida. Produsul va fi returnat NINITO, prin orice firma de curierat (exceptand Posta Romana) la adresa: str. Fabricii de Chibrituri nr. 9B, mun. Cluj Napoca, jud. Cluj.

Produsele care sunt returnate trebuie sa respecte urmatoarele conditii:

-       Orice produs care este returnat trebuie sa nu fie purtat sau deteriorat.

-       Produsul trebuie sa fie insotit de toate etichetele si ambalajele originale si va fi returnat in cutia in care a fost livrat, impreuna cu documentele care l-au insotit la livrare. Daca o comanda se returneaza partial, va fi trimisa doar o copie dupa documente.

-       Produsul nu este primit daca este patat, rupt, deteriorat, daca nu are etichetele intacte ori daca ii lipsesc din accesorii.

-       Nu sunt acceptate drept retur produsele purtate, cu urme de uzura sau care au fost spalate sau curatate in orice fel.

Costul aferent returnarii va fi suportat de catre client. Costul returnarii va fi suportat de catre NINITO, doar in conditiile in care produsul trimis nu este conform cu comanda plasata de client (produs, marime sau culoare gresita).

Prin returnare clientul consimte la una din cele doua variante:

1.     clientul doreste schimbarea produsului cu un alt produs din oferta curenta NINITO. In acest caz, clientul va contacta NINITO printr-un e-mail la adresa clienti@ninito.ro prin care va specifica foarte clar numarul comenzii initiale si numele si faptul ca doreste sa schimbe unul sau mai multe produse din comanda respectiva. Dupa ce va fi contactat de operatorii NINITO, clientul va plasa o comanda noua, unde la mentiuni va nota “schimb produs”. Aceasta noua comanda va fi realizata sub conditiile normale de procesare si livrarea a unei comenzi, dupa cum au fost ele prezentate in capitolul corespunzator. In acest caz, daca pretul produsului inlocuit este mai mic decat produsul nou, diferenta se va rambursa clientului. Daca pretul produsului nou este mai mare, diferenta va fi achitata de client la livrarea produsului. In cazul inlocuirii produsului, aceasta se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale. Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil.

2.     clientul nu doreste schimbarea produsului, astfel, rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in maxim 14 zile calendaristice de cand produsul returnat a ajuns la adresa furnizorului, prin modalitatea aleasa de client (virament bancar sau mandat postal).

Atentie! Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza. Nu vor fi primite colete re